پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
فرماندار لنگرود، ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را زیر کشت هندوانه دانست و گفت: ارزش اقتصادی هندوانه کاری در شهرستان لنگرود حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.

شعار سال: محمدرضا جلالی در حاشیه آغاز برداشت محصول هندوانه در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: با تلاش کشاورزان هندوانه کار چاف و چمخاله، شاهد برداشت این محصول ارزشمند و پر طرفدار هستیم.

درآمد ۲۰۰ میلیارد تومانی کشاورزان لنگرودی در حوزه هندوانه کاری
وی با بیان اینکه خوشبختانه مانند سال‌های گذشته محصول خوبی برداشت خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان لنگرود ۳۰ درصد محصول هندوانه استان را تامین می‌کند.

فرماندار لنگرود ۱۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان را زیر کشت هندوانه دانست و بیان کرد: ۸۵۰ کشاورز هندوانه کار داریم که از اواسط فروردین ماه زراعت خود را آغاز کرده اند و به طور متوسط ۲۲ تا ۳۱ تن در هکتار تولید می‌کنند.

جلالی، ارزش اقتصادی هندوانه کاری در شهرستان لنگرود را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دانست و متذکر شد: امیدواریم زمینه لازم جهت صادرات محصول هندوانه چاف و چمخاله فراهم شود و کشاورزان درآمد خوبی را به دست بیاورند.

وی با تاکید بر لزوم کشت محصولات سازگار با محیط زیست منطقه، خاطرنشان کرد: کشاورزان جهت مبارزه با آفات و بیماری‌ها حتما از مشاوره کارشناسان حوزه جهاد کشاورزان بهره بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اگروفودنیوز، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۹۷۴۵۶، agrofoodnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین